TOPlist
23. 09. 2019
Domů / Interiér / Ložnice / Spíte špatně? Příčinou mohou být nevyhovující matrace nebo rozrušení před spaním.

Spíte špatně? Příčinou mohou být nevyhovující matrace nebo rozrušení před spaním.

Spíte špatně? Příčinou mohou být nevyhovující matrace nebo rozrušení před spaním.
4 (80%) 1 vote

Stále více jedinců trápí potíže s usínáním, celonočním spánkem, často se budí a nemohou usnout, hledají správnou polohu pro spánek a často se také myšlenkami ubírají kde tu, jen ne a ne zase „zabrat“.

Vezměte to „z gruntu“ a udělejte vše pro to, aby se vám dobře usínalo, spalo a ráno jste se probouzeli odpočinutí, plní života a s energií do nového dne.

Ulehejte do příjemné postele

Výhodná akce na matrace umožňuje pořídit si skutečně kvalitní matraci každému z nás. Vybírat můžete z mnoha provedení, materiálů, obalových tkanin, různých tvrdostí i velikostí. Budete tak ležet na matraci vyhovující vaší váze, výšce i přání na měkkost.

Doporučujeme matrace 1 + 1, které vám přinesou značnou úsporu peněz. Nabízí je kupříkladu lacne-matrace.sk a tuto výhodnou akci využívá velké množství klientů.

Nezapomeňte na to, že je třeba, abyste měli i odpovídající polštář a přikrývku. Ideální je, máme-li možnost na zimu použít silnější peřinu a v létě ji vyměnit za nějakou lehkou.

Povlečení musí být příjemné, nesmí vás škrábat, studit nebo se klouzat. Výbornou variantou je použití bavlny, bavlněného saténu, krepu nebo flanelu. I tady berte ohled na to, jaká je roční doba.

Prostěradlo se vám nebude shrnovat, stačí pořídit si některé s všitou gumou, které jednoduše navlečete na matraci.

Vyvětrat, zklidnit se, zhasnout a spát

Spánková hygiena je pro dobrý spánek velmi důležitá. Večer si uvařte bylinkový čaj pro uklidnění a dobrý spánek.

Ulehejte každý den ve stejnou dobu, v posteli si můžete přečíst něco lehkého, příjemného, jste-li věřící, přečtěte si svaté písmo, ale rozhodně se nedívejte z postele na televizi na akční filmy.

Místnost dobře vyvětrejte, zatemněte, jde-li z venku hluk, zavřete, abyste jej eliminovali a zkuste usnout. Místo počítání oveček si můžete říkat, jak moc jste unaveni, jak máte těžká víčka a skutečně se snažte navodit si pocit únavy a oddání se spánku.

Uvidíte, že uděláte-li tahle preventivní opatření, váš spánek bude výrazně lepší a objedete se i bez lékařské pomoci.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn. Vyžadované pole jsou označené *

*

Scroll To Top