Roboti, automaty a Elvis vám vždy umožní vzpomenout si na
toto kolo nápadité podnikové zábavy.
Můžete mít ohromující reproduktory, velkou
příležitost plánu a solidní značku, ale je tu další komponenta, kterou nemůžete
přehlédnout při sestavování myšlenek pro příští firemní příležitosti.
Zábavu, kterou se rozhodnete hrát při firemních
příležitostech, může představovat okamžik vaší zkušenosti. Pokud jim nabídnete
něco jako stránky tipsport akční kód, budete nadšeni, přinejmenším. Na
šanci, že pobavení padne a vypálí vaše účastníky, nejlepší případ bez scénáře
spojený s a nejméně si myslíte, že vaše příležitost si nezaslouží čas. Pak
znovu, pokud vaše stimulace je hit, že vyhraje srdce vašich účastníků a udržet
je diskutovat o příležitosti dobře poté, co je to hotové.
Ať je to jak chce, kde začnete? V tomto příspěvku
se budeme zabývat inovativními nápady na stimulaci firemních příležitostí. Než
začnete hledat, požádáme vás o cenovou nabídku.
Je to skvělá příležitost dostat se do myšlenky.
Pod námi jsme zapracovali naše myšlenky na kolosální setkání.
Živá kapela
Zatímco tato myšlenka není až tak moc, živé
skupiny jsou osvědčeným zdrojem stimulace firemních příležitostí. Obrovská
jména mohou přinést bzučení. Plexus, co hledat, když dostali Kelly Clarksonovou
na jejich konvent BELIEVE v roce 2017. Být, jak je to možné, je téměř nemožné
prolomit limit výdajů. Přemýšlejte o sousedních skupinách nebo dokonce i sami o
sobě.
Počítač vytvořil realitu
1. Soustřeďte se na živá setkání
Čelíme každodenní realitě. Není to tak, že by zkušenostní reklama trhala v únikových místnostech, vyskakovacích oknech a všude tam, kde se objevují všude. Průběžná zpráva zjistila, že 72% nedávných vysokoškolských ročníků chce utratit více peněz na setkáních než na materiálech nebo bonusových kódech z casino-bonuscode.us. Jednotlivci potřebují pociťovat určitý zážitek, tak proč neberou tyto informace a neovlivní je do vaší příležitosti? Chcete, aby byl váš případ ještě více chvályhodný, přesto ho chcete zahrnout.
Můžete udělat živá setkání, která chytit minutu v Rise of Moment Marketing.
2. Dávejte pozor na limit výdajů
Zábava může být nákladná. Neustále vytvořit událost. Ujistěte se, že znáte náklady výkonných umělců a všechny podpůrné složky, které mohou vyžadovat. Například, létající řemeslník může také vyžadovat strukturu, tak oni mohou slyšet hudbu. Živá kapela může vyžadovat fázi, osvětlení a zvuk. Doplňkové podpůrné komponenty obvykle neposkytuje umělec, takže spolehlivě kontrolují, co je součástí rezervace při rezervaci vaší vzrušení. Neustále zvažovat celý obraz a zároveň zajistit odklon k udržení strategické vzdálenosti od všech úžasů na limit výdajů!
3. Dodržujte své příležitosti
Je to v podstatě chytrá myšlenka. Neustále zvažujte svou příležitost. Z jakého důvodu byste říkal, že jste v každém případě? Vše, co děláte od výživy ke stim.